Minggu, 30 Mei 2010

SAHABAT

Aku adalah aku
Kamu adalah kamu
Kamu  bisa menjadi aku
Dan akupun bisa menjadi kamu
Bila kita berada dalam satu ikatan PERSAHABATAN

AIR MATA YANG KAU TETESKAN SAHABAT
air mata tu...akibat dari cerita itu semua bermula dari perbuatan mu sendiri...aku bahkan taksanggup mendengarnya...aku tak ingin mengatahui kenyataan tu...jagan kau buat aku menangis dengan cerita ini....aku benar-benar tak sanggup......
Sifat mu yang dulu dan sekarang telah berbeda semua....keyakinana mu akan jaji2 ALLAH....semuanya kau hilangkan dengan cara berfikir mu....SAHABAT jalan seperti ni yang kau cari???? apa sebenarnya yang kau pikirkan sempai semuanya tejadi pada mu....tak ada kata terlambat tuk semuanya.....hilangkan pikiran itu dari otak mu saudara ku...

Aku minta maaf.....Selama ini aku jauh dari mu...aku tidak menepati janji kita,,janji persahabatan kita...maaf...maaf....
Aku janji..tidak akan jauh lagi dari mu...akan slalu dekat dengan mu...akan selalu memberikan yang terbaik untuk mu layaknya seorang sahabat yang baik tuk sahabatnya...hapuslah air mata mu..ingat moto kita " SUSAH SENANG AKAN SLALU BERSAMA"...
Air mata itu suatu saat akan menjadi air mata kebahagiaan untuk mu.....Air mata kebahagiaan untuk kita bertiga....

"Selemah lemahnya manusia ialah yang tak boleh mencari SAHABAT dan orang yang lebih lemah ialah orang yang mensia siakan SAHABAT yang telah di cari...  (Saidina Ali)"

I love you sahabat ku...aku mencintai kalian karna ALLAH.....^_^

"....Kan slalu ku persembahkan SENYUM terindah ku untuk kalian..... ^_^"

Tidak ada komentar:

Posting Komentar